KATEGORIE
CO JE NOVÉHO

Zrušení dobírek

Publikováno: 18.03.2020

Vážení zákazníci, z důvodu zavedení přísnějších opatření v boji proti nákaze naši dopravci dočasně ruší možnost platit na dobírku, možná je pouze bezkontaktní platba kartou nebo mobilem. Nejbezpečnější způsob v nacházející se situaci je platba předem na účet. Prosím vás tedy o využívání platby předem. Děkuji. Peterka Aleš.

Detail novinky

Provoz E-shopu v době virové epidemie v ČR

Publikováno: 16.03.2020

Provoz E-shopu v době virové epidemie v ČR. Vážení zákazníci. Z důvodu virové epidemie v ČR rušíme osobní odběr a výdej zboží na prodejně. Zboží je nadále možno zasílat přepravní službou. Opatření je do odvolání.

Detail novinky

Reklamace

Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky, to se nevstahuje na dodávku poškozenou přepravou, viz http://www.ppkteplodomova.cz/22-doprava a Obchodní podmínky. Zboží je dodáváno se zárukou minimálně 24 měsíců.

Zboží, u kterého je výrobcem vyžadována odborná instalace proškolenou osobou nebo firmou (např. plynové a elektrické kotle, bojlery, krbové vložky a kamna s výměníkem apod.), je kupující povinen tuto odbornou instalaci zajistit a nechat potvrdit do záručního listu. V případě, že tak neučiní, záruka zaniká.

Reklamaci nám nahlaste osobně,poštou nebo na mail ppk.teplodomova@seznam.cz. Oznámení musí obsahovat datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady, pokud je vhodno fotodokumentaci. V co nejkratší době Vás budeme kontaktovat o postupu vyřízení reklamace. Pokud nám reklamované zboží budete chtět poslat, je toto nutno písemně předeslat.

Reklamační protokol: ke stažení zde

Komíny | Tvorba internetových obchodů