KATEGORIE
CO JE NOVÉHO

Provozní doba na konci roku 2020

Publikováno: 22.12.2020

Detail novinky

Zrušení dobírek

Publikováno: 18.03.2020

Vážení zákazníci, z důvodu zavedení přísnějších opatření v boji proti nákaze naši dopravci dočasně ruší možnost platit na dobírku, možná je pouze bezkontaktní platba kartou nebo mobilem. Nejbezpečnější způsob v nacházející se situaci je platba předem na účet. Prosím vás tedy o využívání platby předem. Děkuji. Peterka Aleš.

Detail novinky

Reklamace

Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky, to se nevstahuje na dodávku poškozenou přepravou, viz http://www.ppkteplodomova.cz/22-doprava a Obchodní podmínky. Zboží je dodáváno se zárukou minimálně 24 měsíců.

Zboží, u kterého je výrobcem vyžadována odborná instalace proškolenou osobou nebo firmou (např. plynové a elektrické kotle, bojlery, krbové vložky a kamna s výměníkem apod.), je kupující povinen tuto odbornou instalaci zajistit a nechat potvrdit do záručního listu. V případě, že tak neučiní, záruka zaniká.

Reklamaci nám nahlaste osobně,poštou nebo na mail ppk.teplodomova@seznam.cz. Oznámení musí obsahovat datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady, pokud je vhodno fotodokumentaci. V co nejkratší době Vás budeme kontaktovat o postupu vyřízení reklamace. Pokud nám reklamované zboží budete chtět poslat, je toto nutno písemně předeslat.

Reklamační protokol: ke stažení zde

Komíny | Tvorba internetových obchodů