Doprava, balné, odbytové náklady
Pro přepravu zásilek využíváme přepravní služby
WEIIDO
a
Zasíláme pouza po ČR. Na Slovensko nezasíláme.
Ceny dopravy:
-Balík do 30kg doprava, balné, odbytové náklady 250, -
(drobnosti, armatury, kouřovody, expanzomaty do 100l)
-Balík do 30kg nadrozmě
-Paleta do 75kg 1050,-
(vany,sanita....)
-Paleta do 100kg 1250,-
(bojlery, pl. kotle, menší kamna, radiátory...)
-Paleta do 200kg 2.050,-
(kamna, krbové vložky, sporáky TP...)
-Paleta do 350kg 2.650,-
(kotle na tuhá paliva Slokov)
-Paleta do 600kg 3.600,-
(těžké kotle)
-U zboží, kde je v názvu "DOPRAVA ZDARMA" zdarma
-Osobní odběr na provozovně zdarma
-Způsoby dopravy nelze kombinovat. V případě objednávky více kůsů paletového zboží se cena přepravy násobí.
Formy úhrady:
-Dobírka balík do 30kg 40,-
-Dobírka paleta 150,-
Nepřijímají se platby kartou, dobírky pouze hotovost.
(do této kategorie patří vše, co se nedá poslat balíkem do 30kg)
-Platba převodem na účet zdarma
(zboží je zasláno po přijetí platby)
-V hotovosti na provozovně zdarma
Ceny jsou uvedeny v.č. DPH
Vážení zákazníci, věnujte prosím pozornost podmínkám převzetí zboží a mechanicky poškozené zboží řešte ihned při přijímání zásilky. Poku by ze strany přepravce došlo k odmítnutí povolení kontroly zboží při předávce, volejte +42077725022 nebo +420461612743, chráníte tím sebe.
6.4. U ,,Balíku do 50kg“
Je zákazník povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho předávání a v případě mechanického poškození vyhotovit s přepravcem záznam o poškození zásilky a nechat si kopii, pokud možno nafotit poškození. Je li zásilka poškozena zákazník balík odmítne. Přepravce doručuje nazpět. Zákazník má právo na nový výrobek nebo odstoupení od smlouvy. Vždy, mechanické poškození zboží, nahlásí zákazník neprodleně prodávajícímu a to telefonicky na linkách +420777250222 nebo +420461612743. Pokud je zboží v pořádku potvrdí zákazník přepravci předávací doklad, kterým zákazník stvrzuje že zboží přijal mechanicky nepoškozeno. Na pozdější reklamace mechanického rázu nelze brát zřetel a budou zamítnuty. Na budoucí mechanické poškození se nepohlíží jako na vadné plnění, neboť zákazník přijal zboží mechanicky nepoškozeno a za následné poškození zboží zákazníkem nenese prodávající odpovědnost.
6.5. U ,,Paletové přepravy“
Je zboží doručováno většinou na paletách. Přepravce zboží doručuje na místo obvykle nákladním vozem se sklopnou plošinou paletovým vozíkem, proto je zákazník povinen zajistit odpovídající místo kde je technicky možné takovéto skládky zboží. Přepravce doručuje zboží pouze tam, kam je možno dovést paletový vozík. Zákazník je povinen si zboží při předání od přepravce řádně převzít tz.: před přepravcem zboží rozbalit a prohlédnout, zejména sporáky na tuhá paliva, bojlery, kotle a další paletové zásilky, kde je riziko poškození přepravou, jestli nejsou přepravou mechanicky poškozeny. Pokud je zjištěno mechanické poškození výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen s přepravcem sepsat záznam o poškození zásilky, nechat si kopii a pokud možno pořídit fotodokumentaci. Při rozbalování si počínat tak, aby bylo možné zpětné zabalené v případě poškození. Je li zásilka poškozena zákazník odmítne převzetí zásilky. Přepravce veze zboží nazpět. Zákazník má právo na nový bezvadný výrobek, nebo odstoupení od smlouvy. Při nezávažných poškozeních se obě strany mohou domluvit na slevě, nutno sjednat ihned. Vždy, mechanické poškození zboží nahlásí zákazník neprodleně prodávajícímu telefonicky na linkách +420777250222 nebo +420461612743 a sepíše protokol o poškození. Pokud je zboží v pořádku potvrdí zákazník přepravci předávací doklad, kterým zákazník stvrzuje že zboží přijal mechanicky nepoškozeno. Na pozdější reklamace mechanického rázu a poškození nelze brát zřetel a budou zamítnuty. Na budoucí mechanické poškození se nepohlíží jako na vadné plnění, neboť zákazník přijal zboží mechanicky nepoškozeno a za následné poškození zboží zákazníkem nenese prodávající odpovědnost.