Reklamace
Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky, to se nevstahuje na dodávku poškozenou přepravou, viz http://www.ppkteplodomova.cz/22-doprava a Obchodní podmínky. Zboží je dodáváno se zárukou minimálně 24 měsíců.
Zboží, u kterého je výrobcem vyžadována odborná instalace proškolenou osobou nebo firmou (např. plynové a elektrické kotle, bojlery, krbové vložky a kamna s výměníkem apod.), je kupující povinen tuto odbornou instalaci zajistit a nechat potvrdit do záručního listu. V případě, že tak neučiní, záruka zaniká.
Reklamaci nám nahlaste osobně,poštou nebo na mail ppk.teplodomova@seznam.cz. Oznámení musí obsahovat datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady, pokud je vhodno fotodokumentaci. V co nejkratší době Vás budeme kontaktovat o postupu vyřízení reklamace. Pokud nám reklamované zboží budete chtět poslat, je toto nutno písemně předeslat.
Reklamační protokol: ke stažení zde